4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

dit artikel kwam ik tegen op RTL en ik heb het geboeid uit zitten lezen: vooral het stukje over cirkels en hoe vriendschappen om de 7 jaar weer veranderen. Hele verhelderend. Net zolas het advies gewoon op mensen af te stappen, te praten, een voorstel te doen, om een kopje koffie te drinken of een eind te gaan wandelen..

Ben je weleens eenzaam en zou je graag nieuwe vrienden maken? Je bent de enige niet. Maar hoe vind je elkaar? En hoe bouw je dan leuke, bestendige en waardevolle vriendschappen op?

Irene
    Moderator

Mijn ervaring met vriendschappen is dat ze je overkomen (maar je moet er natuurlijk wel voor open staan)

Felice
    Sleutelbeheerder

ja, je moet op het juiste moment het lot wel een duwtje geven…en wat dnek ik ook belangrijk is: niet eindeloos alleen maar in hetzelfde cirkeltje rond draaien. Ik heb enorm veel mensen leren kennen via mijn websites bijvoorbeeld. En eerst tuinde ik met 2 vrienden, maar sinds Ton en ik samen een eigen tuin hebben,hebben we enorm veel mensen leren kennen

Irene
    Moderator

Online vriendschappen ontstaan vrij gemakkelijk heb ik gemerkt, slechts met enkelen kom je ook echt in contact en daar weer een klein deel van kun je echte vriendinnen noemen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.