2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

Zoals jullie weten heb ik 2 jaar geleden het oude forum moeten sluiten. Er zat een bug in die we er op geen enkele manier uitkregen, wat we ook probeerden. En die bug had nare bij-effecten.
    Er is toen een nieuw forum gebouwd en het oude is gesloten, maar je kan er nog wel lezen.

Dit oude forum begint me voor problemen te stellen :
    1) de voorwaarden die Google aan een site stelt veranderen regelmatig. Om goed te scoren, moet je je als website eigenaar daar voortdurend aan aanpassen.
    Omdat het oude forum, alleen maar gelezen kan worden, kan ik die aanpassingen niet doen. En dan nog zou het lastig zijn: VBulletin loopt behoorlijk achter als het om de voorwaarden van Google gaat.
    Het archief hangt dus een beetje als een blok aan het been van VP. Je zou zeggen : weg ermee
    2) Echter : een aantal topics worden nog steeds veel en vaak gelezen.

De oplossing is eenvoudig : ik copy paste die topics integraal naar ons forum. Dan kunnen mensen ( mits ze zich aanmelden als lid ) er ook gewoon weer op reageren.
    Het is even een werkje : maar dan hebben we ook wat.

Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

vandaag heb ik nog een flink aantal topics omgezet: het is even een werkje, maar dan heb je ook wat.
    De eerste 10 die ik vorige maand hier op het forum heb gezet, laten zien dat het gewoon werkt, mensen lezen die topics nu hier in plaats van via het archief

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.