Contactgegevens
Eigenaar: Felice Veenman
KvK:Â 50861883
Mail:Â felice@babyenkind.nl
Telefoon:Â 0172-419297
ik begin
Een Packard uit 1934?
Ik kwam niet verder dan een groene :)
Ik kwam niet verder dan een groene :)
Mint groenLOL
Klopt Puk!
Appeltjes groen, zoveel verstand van auto’s heb ik nog net.
Oh ik zal nog een foto van mijn mobiel naar de comp sturen. Heb ook nog wel mooi oude auto’s op staan.
Is een tic van mij. Overgehouden van mijn ex vriendje. :)
Oude autofoto helaas weggehaald door oorspronkelijke eigenaar
oke het is een 4 wheel drive, en daar achter zie ik ook nog vaag 2 auto’s die mij erg aan de vijftiger jaren doen denken…maar verder kom ik niet..
Een roze jeep, dat is wal wat voor mij, hoef ik ook niet zo voorzichtig meer in te parkeren.
Zal kijken of ik de foto van het stuur nog op de externe harde schijf kan vinden. Dan zal ik die hier ook op zetten.
Ik vermoed dat het een samengesteld voertuig is want ik zie er meerdere aspecten van merken in.
ondertussen ga ik even verder…
Deze weet iedereen !!
bron pinterest
Eigenlijk is de voorkant van een 4CV mooier dan de achterkant vind ik:eek-nieuw:
volgens mij is het een kever…
tussendoortje voor de gein
Mooi :) :)
ondertussen ga ik even verder…
Deze weet iedereen !!
bron pinterest
Volgens mij een morris minor
volgens mij is het een kever…
Felice
dit is een renault 4cv
klopt ! Puk heeft gelijk
Tja, wie gaat er nou ook met Puk in discussie over auto’s :) Ik geef eerlijk toe ik zou hem ook voor kever hebben uitgescholden.
hier ben ik heel lang geleden eens met mijn ouders geweest, en later heb ik mijn kinderen er mee naar toe genomen. Ook voor niet auto liefhebbers erg leuk: je mag ook het “kasteel” bekijken> Tip, spreek deze plaatsnaam nooit op zijn frans uit, dan begrijpen ze je niet!
Nationaal motormuseum Beaulieu in Engeland
https://www.beaulieu.co.uk/attractions/national-motor-museum/
Deze is bekend :)foto helaas weggehaald door oorspronkelijke eigenaar
Eigenaar: Felice Veenman
KvK:Â 50861883
Mail:Â felice@babyenkind.nl
Telefoon:Â 0172-419297