10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Profielfoto van: SimoneSimone
    Deelnemer

Op zoek naar een forum waar een prettiger sfeer heerst dan gemiddeld, stuitte ik hier op, maar ik zie dat er maar weinig gepost wordt. Dus ik weet niet of ik wel terugkom.
    Ik woon sinds 1999 in Portugal in een “monte” (vergelijkbaar met een cottage) met land erom, dus ik heb genoeg ruimte voor mijn 3 paarden en 1 muilezel (gered) en 2 honden (van de straat), een (asiel)kat en een wisselend aantal kippen (op het moment 2, Henrietta en Margaret Thatcher).

Profielfoto van: MariaMaria
    Deelnemer

Ik ben ook nieuw…hoe toevallig…
    Zal je waarschuwen als er een onderwerp is, waar je je wel in wil verdiepen.
    Nu kan ik alleen maar je mening delen….er wordt weinig gepost. B-)

Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

@grote zus en @ zussie…nog geen 10 minuten op het forum en direct al aan het zeuren…het doet mij ernstig denken aan twee gezusters die hier vroeger veel zeurden…

Dit forum is niet voor zeurders..zie onze forumregels…

Het is op dit moment rustig: de mussen vallen dood van het dak. De sfeer is hier heel prettig.
    Ik zou zeggen : post gezellig mee.

Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

Ha toch welkom, was even bij het zwembad het is nogal warm in Nederland.
    Leuk dat je in protugal woont en paarden hebt ea vee.
    Veel lees en schrijf plezier.

Deelnemer

Wow Felice, 2 beschuldigingen in 1 zin…. Het is misschien niet een standaard binnenkomst maar ik stel gewoon een feit vast en doe een overpeinzing op grond daarvan, ook omdat een en ander heel anders in elkaar zit dan wat ik gewend ben, grote zus valt hetzelfde feit op en een en ander wordt gezien als zeuren en er wordt meteen iets bijgehaald waar we niets mee te maken hebben.
    Ik kan je verzekeren dat zeuren niet in mijn aard ligt en dat ik hier nooit eerder ben geweest en dat als dat zo was de indruk van zo´n bezoek bepaald anders zou zijn dan “gezeur”.

Dank je voor het warmere welkom, Puk.

Vandaag een aantal onderwerpen gevonden waar ik over mee kan praten.

Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

Beste zus en zusje…mijn excuses als het onaardig overkwam…
    Fijn te weten dat julie niet zeuren, ik doe het ook uiterst zelden.

Mijn uitnodiging om mee te posten is van harte gemeend en ik ben blij te zien dat jullie niet alleen de onderwerpen op het forum gevonden hebben maar ook de weg naar de blogs

Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

Welkom op VP, vanaf mijn vakantieadres.

Profielfoto van: Female1Female1
    Deelnemer

Welkom op VP!

Deelnemer

Dank jullie Irene en Female1 en Felice, ik stel je excuses enorm op prijs.

Profielfoto van: MariaMaria
    Deelnemer

Oh ik had deze reactie nog niet gelezen. jammer,anders had ik me gelijk terug getrokken. Vind namelijk mensen die het woord zeuren gebruiken, als er alleen een mening vertelt wordt….waar u (Felice)het dus niet mee eens bent, zo stemming makend dat ik daar boos door word. Ik ga voor mijn plezier bij een forum. Na 1 mededeling krijgen wij echter al een label van u opgeplakt dat we zeurders zijn? Nou in ogen zal ik dan altijd zeuren, want ik heb een mening. Maar u kunt gerust zijn. Ik kom niet meer terug. :mail:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.