13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Heeft iemand meer ervaring met een bekkenscheefstand? Ik had lang last van nekpijn en van alles geprobeerd. Nu kreeg ik van een bedrijf de oplossing. Ik bleek een bekkenscheefstand te hebben! Nu dacht ik wat raar dat dit met mijn nek te maken heeft? Nu heb ik me laten behandelen en het werkt echt. Iemand ervaring?

Female1
    Bijdrager

Het kan zeker met elkaar te maken hebben. Als er iets onder bij de rug verkeerd zit wordt dat hogen gecompenseerd.

Felice
    Sleutelbeheerder

je kan zelfs nekpijn krijgen van verkeerde schoenen!
    Wat fijn dat het geholpen heeft!
    is het helemaal weg, of is het minder

Irene
    Moderator

Ach ik heb een keer bij de dokter gezeten met een gevoelloze muis van mijn hand, bleek ook uit mijn nek te komen.

Marith
    Bijdrager

Klopt mijn nek is ook bagger en heb regelmatig ergens anders klachten.
    rug/si, schouder slapende/gevoelloze armen/handen etc.

Ja het is nu helemaal weg! (sorry voor de reclame trouwens ik weet niet of dit mag) Ik had het laten doen bij Krullaards perfect reset. Ik kwam het bedrijf tegen via een blog over gezondheid en na een informatiegesprek hebben zij mij geholpen. Ik wist niet dat een bepaalde aandoening zoveel verschillende klachten als gevolg kon hebben! Hoop dat het (op welke manier dan ook) ook bij jullie weg zal gaan![h=1][/h]

Puk
    Bijdrager

Marketing verhaal of?

Marith
    Bijdrager

Lijkt er verdacht veel op Puk :huhh?: …. maar fijn voor Franca dat het helemaal over is… ze is ook jaren jonger als 1990 haar geboortejaar is en dan zal het allemaal nog wel elastisch zijn.

Felice
    Sleutelbeheerder

Lijkt er verdacht veel op Puk :huhh?: …. maar fijn voor Franca dat het helemaal over is… ze is ook jaren jonger als 1990 haar geboortejaar is en dan zal het allemaal nog wel elastisch zijn.

:verrukt::unconscious:

Felice
    Sleutelbeheerder

ik had de eerste keer niet gezien dat mod 3 al een linkje had verwijderd….anders was ik er niet eens op ingegaan.
    Nou ja er zijn mensen die minder moeite doen!

ik had de eerste keer niet gezien dat mod 3 al een linkje had verwijderd….anders was ik er niet eens op ingegaan.
    Nou ja er zijn mensen die minder moeite doen!

helaas geen marketingverhaal maar echt gebeurt…. en dat 1990 heeft iets te maken met mijn leeftijd meer met een bijzondere gebeurtenis in mijn leven! toch bedankt voor al de reacties

Puk
    Bijdrager

Sterkte Franca 1990.

Felice
    Sleutelbeheerder

Sorry als het vervelend is overgekomen, maar er worden hier met grote regelmaat linken gepost uit marketing oogpunt. Dat vinden we wel eens vervelend.
    Vandaar. Als dat niet je bedoeling was: mijn excuses en ik zou zeggen: post vrij-uit mee!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.