fbpx

Mijn man heeft zich stiekem laten steriliseren

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bijdrager

Hoi allemaal,
    Mijn man en ik hebben 7 maanden geleden ons 1e zoontje gekregen. Wat een geluk! Hij heeft uit een eerdere relatie al 2 kinderen. Hij weet dat ik ook altijd meerdere kinderen heb gewild, niet maar eentje (als het me gegund is!), na de geboorte zei hij ineens absoluut niet meer kinderen te willen, een klap in mijn gezicht. Vanochtend kwam ik erachter dat hij zich stiekem heeft laten steriliseren… ik heb geen woorden… dit voelt nog erger als vreemdgaan… zonder overleg. En zo mijn toekomst bepalen… het voelt als een dealbreaker, dit wil ik niet… of stel ik mij aan?

IreneIrene
    Moderator

Nee je stelt je niet aan. Het nemen van kinderen moet een gezamenlijke beslissing zijn. Jezelf laten steriliseren zonder overleg, dat kan echt niet. terkte!

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

je stelt je echt werkelijk helemaal niet aan. Wat Irene al aangeeft: kinderen is een gezamenlijke beslissing ( los van of het je gegund is) Als de een het bij een kind wil houden en de ander niet, dan moet je daar al pratend, samen uit komen.Dat is niet makkelijk, maar het kan.
    Dat je man dit op deze manier heeft “opgelost” is echt niet goed.
    Heb je al eens vaker aan hem gemerkt, dat hij zonder overleg gewoon zijn eigen weg gaat ?

Bijdrager

Ja… hij gaat totaal zijn eigen gang.. Doet wat hij zelf wil en overlegt dat niet, ik moet me schikken. Erover praten kan niet, dan wordt hij meteen kwaad en is er ruzie.. nu we een dag verder zijn ben ik bang dat dit voor mij de druppel is geweest…

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

het is een afweging die je alleen zelf kan maken. Je beschrijft je partner als erg autoritair…iets zegt mij dat hij een scheiding ook niet zal accepteren…klopt dat ?

Female1Female1
    Bijdrager

Wow, wat een verhaal.

Ik zou maken dat ik wegkwam bij zo’n man

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.