fbpx

met wie vieren jullie kerstmis?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

manlief en ik zijn al vele jaren wees. Dus de vraag naar welke ouders gaan we en wanneer speelt niet meer zo bij ons. Die speelt bij onze kinderen. Nu zijn die beide relatie-loos dus de kerstdagen brengen weinig stress.

Bij mij thuis was kerst-avond altijd De avond en grappig genoeg bij manlief ook. ( dat is grappig omdat wij uit 2 totaal verschillende achtergronden komen)
    Naar mijn kinderen toe heb ik met kerst dezelfde houding als mijn ouders destijds : Heel leuk dat je komt, maar als het een keer niet uitkomt : ook best. We willen julli ehier niet gedwongen hebben zitten.

IreneIrene
    Moderator

Eerste kerstdag met het gezin, tweede kerstdag met de hele familie.

PukPuk
    Bijdrager

wij vieren de 1e dag samen en de hond de 2e dag ben ik vrijwel de gehele dag/nacht met de hond

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

@Puk : moet je man werken op 2de kerstdag ?

PukPuk
    Bijdrager

Ja en de 1e dag een gedeelte ws

Female1Female1
    Bijdrager

1 dag met ons gezin en 1 dag met mijn ouders.

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

kerstavond is zoonlief hier, samen met een vriendje, we gaan lekker veel films kijken ( en wiskey drinken)
    1e kerstdag gaat de vriend van zoonlief naar zijn eigenhuis, voegt een vriendin van dochterlief zich bij ons en gaan we met z’n allen naar die dochter om in Amsterdam koffie te drinken en dan gaan we ergens buiten Amsterdam wandelen.om dan bij ons thuis lekker te gaan eten ( en waarschijnlijk de rest van die wiskey op te drinken.
    EN na een heerlijk kerst-otbijt smijt is ze allemaal de tent uit en ga ik met manlief rustig uitwaaien aan het strand

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.