1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

Cooperbaasje
    04-11-08, 16:20
    AMSTERDAM – Vrouwen opgelet! Vermoed je dat jouw partner een affaire heeft! Dreig hem dan met deze kuisheidsgordel. Speciaal voor mannen ontworpen om ze in het gareel te houden.

De CB-3000 kuisheidsgordel voor mannen is alleen online te koop.
    hawitje
    11-11-08, 16:18
    Ik zou het niet kunnen maar bedankt voor je eerlijke antwoord. :specool:
    ignis
    11-11-08, 16:21
    Ik zou het niet kunnen maar bedankt voor je eerlijke antwoord. :specool:

graag gedaan :)
    Moonya
    11-11-08, 18:22
    het is zelf niet mijn ‘cup of tea’ (hoewel een beetje bondage of blinddoeken lekker kan wezen) maar voor mij persoonlijk is het leven en laten leven. Zolang je er een ander geen kwaad mee doet, ga je gang. Ieder diertje zijn pleziertje enzo :D
    mamsvan2
    11-11-08, 18:25
    het is zelf niet mijn ‘cup of tea’ (hoewel een beetje bondage of blinddoeken lekker kan wezen) maar voor mij persoonlijk is het leven en laten leven. Zolang je er een ander geen kwaad mee doet, ga je gang. Ieder diertje zijn pleziertje enzo :D
    voor mij ook niet, maar goed iedereen heeft zijn verlangens en fantasies, en dat accepteer ik gewoon helemaal :D
    lsp
    25-11-08, 13:41
    hebben zelf een kuisheidsgordel aangsechaft nl een CB3000 , ik draag deze elke dag behalve op kantoor ,het is inderdaad opwindend afhankelijk te zijn van je partner om aan je trekken te komen , maar ook opwindend is het om je partner te verwennen en zelf ( gefrustreerd ? ) in de kou te blijven staan. Deze kuisheidsgordel is gemakkelijk te dragen onder alle kledij en bij het gebruiken van de plastiek slotjes kan je er zonder problemen de veiligheidskontroles op bvb vliegvelden door.
    Niet geregistreerd
    13-03-14, 22:55
    Geweldige uitleg.. Daar heb ik wat aan!!
    En serieues ook!
    Dank je!!
    catgirl
    17-03-14, 19:53
    Waarom heb ik dit topic zitten lezen :ohmy: Ik had er nog nooit van gehoord ::schateren::
    Virgo62m
    17-03-14, 20:51
    Je bent gewoon nieuwsgierig Muurbloem ;-)
    Irene_de_Vreede
    17-03-14, 20:58
    Curiosity killed the cat :)
    catgirl
    17-03-14, 21:13
    :help::-X:-X:-X::whahahahaha::

Het product is gemaakt van stevig materiaal, namelijk polycarbonaat. Hierdoor zal zelf de meest enthousiaste vreemdganger zijn kleine vriend in bedwang kunnen houden.

Opmerkelijk is wel dat er bij de kuisheidsgordel drie sleutels worden geleverd?

bron de telegraaf
    Cooperbaasje
    04-11-08, 16:20
    http://onacup.de/catalog/images/cb3000.png
    Cooperbaasje
    04-11-08, 16:21
    :wacko: maar waarommoet hij CB heten :dry: ik ben er geen model voor geweest
    Heaven
    04-11-08, 16:25
    :laugh:
    lunatic
    04-11-08, 16:27
    Ranzig.
    Peet
    04-11-08, 16:35
    :ohmy:
    Cooperbaasje
    04-11-08, 16:38
    handig als je hoge nood hebt.
    *Lila*
    04-11-08, 16:52
    :laugh:
    Ischja
    04-11-08, 19:17
    Wat moet je nou met zo’n ding. Eerst op zoek naar de sleutel als je moet plassen en als je spontaan een stijve krijgt dan zit ie klem….
    Verder 3 sleuteltjes…..??? 1 voor de vrouw, 2 voor reserve en 3 voor de minares. ::whahahahaha::
    Moonya
    04-11-08, 19:29
    zo te zien kun je gewoon plassen als je hoge nood hebt. er zit een gaatje in. maarre wat te zeggen van de vrijheid van mensen? Stel je voor dat je zoiets aan je man aanmeet omdat hij vreemdgaat, nou dan ga ik er van uit dat dat tegen zijn wil is.
    Ischja
    04-11-08, 19:38
    Mijn vriend ziet me al aankomen…. ::whahahahaha:: ::whahahahaha::
    ignis
    11-11-08, 12:24
    zo te zien kun je gewoon plassen als je hoge nood hebt. er zit een gaatje in. maarre wat te zeggen van de vrijheid van mensen? Stel je voor dat je zoiets aan je man aanmeet omdat hij vreemdgaat, nou dan ga ik er van uit dat dat tegen zijn wil is.

Hallo,

Bij toeval kwam ik op dit forum uit toen ik een beetje aan het Googlen was om nieuwe kuisheids-nieuwtjes te zoeken. Het stukje in de Telegraaf verbaasde mij ook en er heerst nogal wat onbegrip op het gebied van kuisheidsgordels. Ik zal de bedoeling van de kuisheidsgordel hier zo goed mogelijk uit proberen te leggen als *ervaringsdeskundige*.

Een vrouw doet bij haar man niet zomaar een kuisheidsgordel om. Als de vrouw dit doet tegen het vreemdgaan van de man zit er iets niet goed in de relatie en dat los je niet op met een kuisheidsgordel. Een kuisheidsgordel is een vorm van gedwongen kuisheid, daar ben ik het mee eens, maar het gaat erom of een man ervoor kiest om zich hiertoe te laten dwingen. Het is en blijft dus altijd uit de vrijwilligheid van de man. Hij kan er immers altijd voor kiezen bij zijn vrouw weg te gaan of de kuisheidsgordel eraf te slopen. Het is maar net welke afspraken je maakt in je relatie en wat je bereid bent te opperen voor een “wederdienst”. Als de man zich uit vrije wil laat opsluiten in een kuisheidsgordel is er sprake van (BD)SM, dat komt door het machtsverschil wat hierdoor ontstaat en het “lijden” van de man doordat hij zijn sexuele behoeftes niet meer kwijt kan. Je kunt er dus vanuit gaan dat deze kuisheidsgordels bijna altijd vanuit een BDSM-perspectief worden gebruikt.

Ik heb een fijne BDSM-relatie en wij houden ook van fetish. Ik draag een zware kuisheidsgordel van metaal 24 uur van de dag behalve naar mijn werk. Maar zoals nu als ik een weekje vrij ben draag ik hem gewoon de hele week achter elkaar. Je vraagt je nu af hoe dat dan zit met de stoelgang en reinigen. Mijn kuisheidsgordel heeft ronde gaatjes in het staal waardoor ik elke dag alles goed afspoel en eens per week gaat de gordel af om alles grondig te reinigen. Dit is wat we zelf hebben besloten. Maar de kuisheidsgordel die ik draag kan zonder problemen ruim een maand achter elkaar worden gedragen. Ik draag de gordel permanent en heb dus niet het uitzicht op een *verlossingsmoment* waar ik naartoe kan leven. Dit is mijn kick en mijn vriendin vind dit ook erg spannend. Leren omgaan met een extreem mate van opwinding en dan geduldig mijn vriendin haar genot verzorgen. Ik kan op geen enkele manier een orgasme krijgen in mijn gordel en zonder sleutel is de gordel absoluut niet te verwijderen. er zal dan een cirkelzaag aan te pas moeten komen en dat brengt ook de nodige risico’s met zich mee. Ik zit dus echt machteloos op slot en de sleutel is buiten mijn bereik. Ik ben hier sinds kort mee bezig en het heeft voor ons seksleven een grote, positieve invloed. Dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden die wel eens wil spelen met kuisheid, want het is tenslotte een spel. Het spel van het genieten op een andere manier en een stukje masochisme wat hierbij komt kijken.

Je zou het erg raar kunnen vinden, maar toch vraag ik je met enig respect te reageren op mijn berichtje als je ?berhaupt wilt reageren. Mijn doel is alleen een stukje verduidelijking naar mensen toe die hier niets van weten en een stukje informatievoorziening waar het onbegrip groeit na een dergelijk bericht.

Mocht je toch nieuwsgierig zijn geworden naar de gedachten en belevingen van mensen die hier in het dagelijks leven actief mee bezig zijn, dan kun je het kuisheidsforum eens bezoeken: ### LINK VERWIJDERD DOOR GLOBAL MODERATOR ### Hier staat veel algemene informatie op en ervaringen van dragers van kuisheidsgordels vind je in het “Gesloten-Forum”. Hiervoor is een registratie nodig vanwege de privacy.

Groetjes,

ignis

Hieronder een afbeelding van de kuisheidsgordel die ik draag:
    http://i398.photobucket.com/albums/pp64/kuisheidsforum/carrara2.jpg
    ignis
    11-11-08, 12:25
    :wacko: maar waarommoet hij CB heten :dry: ik ben er geen model voor geweest

ChastityBelt :smile:
    Hania80
    11-11-08, 15:26
    Maar het lijkt me dat je dan wel grotere (onder)broeken moet kopen aangezien je nu extra ruimte nodig hebt.
    yathibiyya
    11-11-08, 15:33
    Ja, hoe zit dat met kleren e.d.? Zie je dat er doorheen (dit is btw een serieuze vraag…zo’n ding lijkt mij niks, maar wel alle respect voor je uitleg.)
    mamsvan2
    11-11-08, 15:37
    ik vermoedde al iets in die trant heb ze weleens eerder gezien namelijk,
    ignis
    11-11-08, 15:37
    Ja, hoe zit dat met kleren e.d.? Zie je dat er doorheen (dit is btw een serieuze vraag…zo’n ding lijkt mij niks, maar wel alle respect voor je uitleg.)

Je ziet de gordel niet onder kleding. Als je heeeel goed oplet en je weet dat iemand een kuisheidsgordel draagt kun je misschien kleine herkenningspunten zien, maar de gordel is er juist voor gemaakt dat deze onder kleding niet te zien is.

Ik vind het dragen van witte linnen broeken het prettigst als ik thuis ben. een spijkerbroek gaat ook wel, maar deze is ietsje strakker en dat zit wat krapper. En wat boxers betreft, ik draag altijd erg elastische boxers en hiermee geen problemen ervaren.

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gewoon:)
    ignis
    11-11-08, 15:39
    ik vermoedde al iets in die trant heb ze weleens eerder gezien namelijk,

Waar heb je ze gezien dan? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar :)
    hawitje
    11-11-08, 15:42
    Ik vind het zeer intressant het zou heel eerlijk gezegt niets voor mijn zijn, maar tof dat je er zo over praat. :specool:

Ik heb wel een ander vraagje, kun je wel gewoon zitten/lopen, zeg maar de dagelijkse dingen, ik heb echt het idee dat je dan in een soort gevangenis zit of zo. Weet vrij weinig van dit soort dingen af.
    mamsvan2
    11-11-08, 15:43
    Waar heb je ze gezien dan? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar :)
    op documentaires, op tv, sex cetera, dacht ik, en heb ze volgens mij weleens in heel erg extreem sexwinkel gezien, maar toen ik het eerste plaatje zag dacht ik gewoon meteen aan sm, want geen een man zou het vrijwillig doen, als je begrijp wat ik bedoel, tenzij het natuurlijk als dominant word beschouwd, en de man van sm houdt, heb wel bewondering dat je dit durf te vertellen over je eigen, heel goed zelf,
    lunatic
    11-11-08, 15:45
    Zal ook erg lekker ruiken als je dat ding een hele dag draagt :wacko:
    miss-m
    11-11-08, 15:46
    leuk kerstcadeau, erg origineel :laugh:
    mamsvan2
    11-11-08, 15:59
    denk dat het wel wat kost, lijkt mij, :ohmy:
    meduza
    11-11-08, 16:03
    a@ ignis ik kan me er niets bij voorstellen
    maar vind je uitleg heel duidelijk :thumbsup:
    ignis
    11-11-08, 16:16
    even een reactie op bovenstaande berichtjes. je voelt natuurlijk wel dat je een gordel aan hebt. opgewonden zijn kan erg drustrerend zijn maar dat is ook de kick ervan. verleid worden en niets kunnen en de sleutelhouder die kickt op de macht de volledige seksuele vrijheid van de drager te hebben en hem of haar te zien hunkeren naar deze vrijheid. het is iets heftigs wat je niet moet onderschatten. als ik mijn vriendin in haar rokje, kousen en laarzen zie terwijl ze me uitdaagt om haar te verwennen dan steekt dat natuurlijk maar ergens vind ik het heerlijk. al stomend in mijn gordel haar verwennen en weten dat het enige wat voor mij mogelijk is, is na lange tijd een geforceerd en erg drustrerende ejaculatie in mijn gordel en dat ene sleuteltje dat allesbepalend is.

ik begrijp dat het niet iedereen aanspreekt, maar ik probeer alleen een *zelfs in de sm-wereld* bestaand taboe gewoon bespreekbaar te maken en mensen die er niet veel vanaf weten proberen te laten begrijpen hoe het werkt. sadomasochisme is waar het hele verhaal om draait en ik vind het prettig als een sadist(e) die totaal buiten mijn relatie staat een berichtje aan me stuurt dat ze het leuk vind om mij haar seksbelevingen te sturen en mijn frustratie hierop te lezen in reactie. kortom: wat zij wel heeft en ik niet. mijn vriendin speelt natuurlijk de allerbelangrijkste rol en dat zal ze oom altijd blijven doen. en als het moment daar is dat zij vrijt met een andere vrouw en ik mag daarbij *helpen* dan zal dat erg moeilijk en frustrerend zijn en juist daaruit haal ik mijn voldoening. seks zit tussen je oren en niet tussen je benen. :) en de dingen die ik nu meemaak had ik anders niet meegemaakt zeg maar, het is maar net waar je voor kiest…. en ik kies hiervoor. als mijn vriendin besluit door mij een jaar of langer op slot te laten zitten hoef ik er niet over na te denken om ermee in te stemmen…

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.