19 berichten aan het bekijken - 26 tot 44 (van in totaal 44)
  • Auteur
    Puk
    Bijdrager

Ik zou dat zeker doen. Ik heb ook eens advies gehad erover, ene ja sommige dingen werken wel bij mij.

Felice
    Sleutelbeheerder

o dank je @Puk !! alvast heel fijn te horen dat iemand er ook echt wat aan had!

Puk
    Bijdrager

Ja en je er dan nog aan houden, dat valt gewoon niet mee!

Female1
    Bijdrager

Baat het niet schaad het niet Felice!

Felice
    Sleutelbeheerder

Jullie hebben allebij gelijk @Female1 en @Puk ! Ik heb net een afspraak gemaakt voor as dinsdag. Ik ben benieuwd!

Puk
    Bijdrager

succes!

Female1
    Bijdrager

Succes dinsdag!

Felice
    Sleutelbeheerder

dank je ! inmiddels heeft manlief vastgesteld dat ik waarschijnlijk last heb van slaap apneu..

Irene
    Moderator

Dat is best vervelend, maar daar is wel iets aan te doen volgens mij.

Felice
    Sleutelbeheerder

vooral niet op je rug slapen….maar dat is knap lastig.Ben me in aan het lezen kijken of een masker helpt

Puk
    Bijdrager

Hmm..lastige mijn man heeft toen een test moeten doen omdat hij ook klachten van vermoeidheid etc had. Een nacht met een kastje slapen, bloedafname maar er kwam geen slaap-apneu uit.

Marith
    Bijdrager

Mijn broer heeft zo’n masker, hij doet het er goed op, maar het is een heel gevaarte alles bij elkaar….

Hoop zo dat het je snel duidelijk is waar de vermoeidheid vandaan komt @Felice….

Schrik jij in de nacht regelmatig wakker alsof je niet meer kan ademen Felice?

Female1
    Bijdrager

@Felice, dat heeft manlief hier ook.

Ik weet dat het heel goed helpt om Didgeridoo te leren blazen.
    Krijg alleen hier manlief nog niet mee om het te leren. ;-)

Felice
    Sleutelbeheerder

Dank lieve @Marith en @Female1 en @Puk

zo’n onderzoek moet ik natuurlijk wel doen…..

Ik schrik ’s avonds niet wakker met het gevoel dat ik niet kan ademhalen, wel schrik ik gewoon minstens twee keer per nacht wakker.

dat zou best nog eens waar kunnen zijn dat Didgeridoo blazen helpt! Dat doet natuurlijk wonderen voor je ademhaling!

Nou maandag eerst – eindelijk naar de pedicure zodat er wat aan de doorlig plekken op mijn tenen gebeurt. En zo stap voor stap maar afstrepen

Female1
    Bijdrager

En hoe was het bij de orthomoleculair therapeut?

Puk
    Bijdrager

Zat er ook net aan te denken…

Felice
    Sleutelbeheerder

Wat lief dat jullie daar na vragen!!

Het was een lieve dame met een duidelijke no nonsens mentaliteit. Dat pas wel bij mij!
    Deze vorm van therapie gaat ervan uit dat binnen ons lichaam alles samenwerkt. En dat lijkt mij wel te kloppen. Om een voorbeeld te geven : ik gaf aan dat de dokter zei dat ik geen vitamienen B12 te kort heb. Ja , zei ze,maar neem je die vitamine ook op???
    Ik bedoel maar. Aan de hand van mijn klachten en haar vragen , denkt ze dat mijn probleem is dat ik niet genoeg oetrogen afvoer. Daarom moet ik elke dag een eitje eten. In eigeel zit een stofje ( ze heeft de naam gezegd ) dat helpt met het afvoeren van oestrogen .
    En ik moet elke dag met mijn voetjes in een voetenbadje met bitterzout. De hoeveelheid moet ik opvoeren van een theelepel naar een eetlepel..

Is ook goed voor de afvoer…
    Baat het niet dan schaadt het niet, denk ik. En ik blijf trouw elke dag een uur lopen en water drinken. Tjonge, ik ga me toch een portie fit worden ( hoopik)

Female1
    Bijdrager

Felice, als je de vitamine B12 genoeg hebt in het bloed, neem je het ook op. Anders zou je daar een tekort aan hebben.
    En een ei elke dag?

Felice
    Sleutelbeheerder

Dat zou je zeggen @Female1…maar als je lichaam niks met die B12 doet, is de filosofie van de orthemoleculaire geneeskunde, dan neem je haar wel waar in het bloed, want het zit er , maar het doet niks…

Ik moest zo lachen om dat ei. Mijn moeder moest ook elke dag een ei eten, van haar dietiste , mijn moeder was diabeet vanaf haar 11-de. Later werd dit weer afgeraden : dat was heel ongezond..nu wordt het dus weer aangeraden. Ik hoef dat ook niet de rest van mijn leven te eten hoor. Voorlopig even

19 berichten aan het bekijken - 26 tot 44 (van in totaal 44)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.