1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

nabsi
    15-09-13, 05:02
    welke mannen doen dat
    Miss Donutsje!
    15-09-13, 10:21
    Hele aparte vraag.
    Waarom zou je willen weten welke mannen dat doen op een vrouwen forum?
    Bellane
    15-09-13, 10:23
    En waarom wil je dat zo graag weten dat je hier speciaal voor komt posten?

Wat denk je zelf?
    female1
    15-09-13, 11:01
    Moet je gewoon doen als jij jezelf er prettig bij vind.
    Marith
    15-09-13, 11:21
    welke mannen doen dat

Androgyne man
    of begrijp ik je vraagstelling verkeerd??
    Irene_de_Vreede
    15-09-13, 11:49
    Je ziet wel mannen sporten in een legging, of wat daar op lijkt.
    baukje
    15-09-13, 11:54
    Je ziet wel mannen sporten in een legging, of wat daar op lijkt. Inderdaad bij het hardlopen lopen 95% van de mannen in een lange dan wel korte legging. Oke ze noemen het een tight maar in feite is het precies hetzelfde. Met sportschoenen eronder valt het mij dus niet eens op. Gewoon in het dagelijks leven vind ik het bij mannen een raar gezicht (bij de meeste vrouwen overigens ook). Maar lekker belangrijk wat ik of een ander er van vind. Gewoon doen wat je zelf wil en waar je je zelf plezierig bij voelt.
    nabsi
    09-12-13, 05:49
    ik draag gewoon graag leggings
    voel me er goed bij maar vind de reactie van andere vervelend
    vraag me af of er meer mannen leggings dragen in openbaar
    Niet geregistreerd
    10-12-13, 19:53
    Hoi Nabsi,

Gistermiddag heb ik als 45 jarige man in een shiny bleu legging van pieces in het winkelcentrum van Lelystad gelopen en koffie gedronken bij La Place ik had wel het idee dat er wat meer mensen naar mij keken maar verder geen enkele opmerking over gemaakt ook heb ik nog een rode leren legging gepast bij the Sting en werd daar prima geholpen Ook heb ik wel eens in Alkmaar gewinkeld ging ook prima moet volgens mij dus prima kunnen.
    Niet geregistreerd
    22-01-14, 14:04
    Hoi Nabsi,

Vandaag in een leren legging gelopen in Lelystad viel volgens mij minder op dan de vorige keer in mijn glanzende legging.Ik lees niets meer van je Nabsi ,heb je nog meer in legging gelopen?
    catgirl
    22-01-14, 21:41

:)
    catgirl
    23-01-14, 08:45
    aha
    Niet geregistreerd
    31-01-14, 05:04
    Hoi Nabsi,

Vandaag in een leren legging gelopen in Lelystad viel volgens mij minder op dan de vorige keer in mijn glanzende legging.Ik lees niets meer van je Nabsi ,heb je nog meer in legging gelopen?

draag dagelijks een legging om te wandelen
    ik koop ze samen met mijn vrouw
    ik doe wel een lange trui aan
    ik heb eigenlijk alleen maar vrouwenkleren aan maar niet te opvallend wil ook niet op trava lijken
    catgirl
    31-01-14, 18:47
    In alleen een trui en legging buiten lopen als man zijnde heel appart
    NABSI
    04-03-14, 05:27
    Lente komt er aan kan dan de printleggings dragen
    ik draag ze gewoon onder de mensen en trek me niks aan van de mensen
    ik voel me er goed bij
    catgirl
    04-03-14, 20:27
    geniet er van
    Alexander
    13-01-15, 22:26
    Nieuwe trends zullen aanvankelijk altijd wel op vooroordelen stuiten. Nochtans kan de modewereld voor mannen best wat vernieuwing verdragen.
    Ik ben als man – en niet homo – altijd al gewonnen geweest voor strakke shortjes en leggings bij het sporten. En ja… zo kan iedereen overduidelijk zien dat ik een jongen ben.Er wordt wel veel gekeken maar negatieve reacties, neen hoor! Als ik resonanties opvang, komen zij haast altijd van vrouwen en zijn zij positief.
    Ik sluit me wat graag aan bij de nieuwe trend om ook leggings in het dagelijks leven te dragen. Ik heb het geluk erg slank te zijn, zodat ik me op optisch vlak alvast geen zorgen hoef te maken. Dat leggings voor mannen nog steeds voor velen een taboe zijn, ligt volgens mij eraan dat zij de mannelijke intieme zone accentueren. Zelf heb ik hierover geen complexen. Ik vind ook dat we in het algemeen hierover wat normaler zouden mogen doen. Het behoort tot het man zijn. Zijn niet heel wat vrouwen trots op hun borsten
    en komen zij daar niet duidelijk voor uit? Waarom dan zo een gedoe over mannen in leggings?
    Vooruit, jongens, uit die broek en aan die legging en toon gewoon dat jullie mannen zijn!
    Niet geregistreerd
    25-08-15, 20:26
    leggings dragen als man in het openbaar doe ik bijna nooit wat ik wel doe
    is in het openbaar lopen met dikke huidkleurige pantys in open damesschoenen met hak
    Grinnie
    30-11-15, 10:57
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-NUTB7MAI-D.jpg wat is er vreemd aan een man die een legging draagt???
    Puk
    30-11-15, 12:48
    Dit is sportkleding toch?
    Grinnie
    30-11-15, 13:42
    Dit is sportkleding toch?

kan heel goed maar dat hoeft toch niet percé??
    Puk
    30-11-15, 15:18
    Persoonlijk vind ik het een lelijk model, misschien dat er andere mooiere leggings zijn?
    Grinnie
    30-11-15, 19:23
    Persoonlijk vind ik het een lelijk model, misschien dat er andere mooiere leggings zijn?

echt veel verschillen kunnen niet bestaan, legging, tight, zit allemaal close op het lichaam……………….

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door Felice.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.