fbpx

je wachtwoord en je relatie…

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Irene Irene 2 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

een bijzondere oproep van tech bedrijven : verander je wachtwoord als je relatie is stuk gelopen..
    Dat is eigenlijk helemaal niet raar, maar volgens mij denken veel mensen daar gewoon niet aan…
    Maar jegeeft tenslotte je ex ook niet je huisduersleutel…
    Zefs al het niet tot de hier onder genoemde extremen komt, is het slimmer te zorgen dat je ex partner, iet meer bij je binnen kan kijken

Exen die meelezen met WhatsApp, uit jouw naam e-mails sturen of je Facebook-account hacken en daar naaktfoto’s plaatsen. Digitaal huiselijk geweld komt vaker voor dan we denken en het aantal slachtoffers neemt toe, zegt hulporganisatie SafetyNed tegen RTL Nieuws.

Irene
    Irene
    Moderator

Wachtwoorden zijn normaal gesproken privé, Maar het kan soms handig zijn ze met je partner te delen. Als je dan gaat scheiden lijkt het me logisch dat je ze wijzigt.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

kennelijk vergeten veel mensen dat. Ik kan me dat wel voorstellen, mijn ex en ik waren al zeker 2 weken uit elkaar voor het tot me doordrong dat hij nog een machtiging op mijn rekening had…Gelukkig was hij dat zelf klaarblijkelijk ook vergeten

Irene
    Irene
    Moderator

Ik kan me ook wel voorstellen dat je zulke dingen vergeet in de emotionele achtbaan die een scheiding vaak toch is. Je zou dat dus eerder moeten regelen (zoals zoveel dingen, die ik ook op de langebaan schuif).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.