3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Miriam
    Bijdrager

Hi allemaal, ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag jullie mening wil weten.

Ik ga aankomende zomer trouwen met mijn vriendin. Wij zijn nu 4 jaar samen en zij is de liefde van mijn leven. Nu hebben wij echt wel een goede relatie en ik ben heel gelukkig met haar.

Zij is, zeker de laatste tijd, heel actief op social media. Wat ik totaal niet ben. Ook op bv Reddit. Zij zit dan in groepen waar ook veel lesbische meiden in zitten. Zij vind het leuk om mensen te ontmoeten (virtueel). Ik heb daar eerlijk gezegd best moeite mee. Want ze heeft nu Telegram gedownload om met een bi seksuele meid te chatten. Ik heb mijn vriendin gevraagd wat haar intenties zijn. Die heeft ze niet specifiek zegt ze. Ze wil mensen leren kennen en lekker kletsen. Nu chat zij de hele dag door met haar (mijn vriendin is wel heel open over mij, dus die meid weet van mijn bestaan etc.) soms laat mijn vriendin me wel eens meelezen. Op zich kan ik niets verkeerd ontdekken in het contact. Maar de vrouw waarmee ze chat begint haar nu “my georgeous friend” te noemen. Ze chatten elkaar ook welterusten en goede morgen etc. Ik heb er mijn vraagtekens bij als ik eerlijk ben. Ook heb ik haar insta gezien. Waarop zij wel veel half naakte foto’s heeft.

Mijn vraag is; stel ik me aan, of zouden jullie dit ook niet tof vinden?

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden geleden door Miriam.
    Irene
    Moderator

Ik zou er in ieder geval serieus met je vriendin over praten en laten weten dat jij je daar niet gemakkelijk bij voelt. Op zich hoeft dat natuurlijk niks te betekenen, maar als partners moet je wel rekening houden met elkaars gevoelens. Ik klets ook graag met andere vrouwen en mijn partner doet dat niet, maar die heeft daar zover ik weet niet zoveel moeite mee. Verreweg de meeste vrouwen waar ik mee klets zijn trouwens hetero, misschien dat dat scheelt.

Felice
    Sleutelbeheerder

als je je er niet lekker bij voelt, is er een reden om rustig samen te praten. Het kan zijn dat je het te zwaar neemt, dat kan ook met vroegere ervaringen te maken hebben, maar het kan ook zo zijn dat het echt ongezellig is,steeds die virtuele vriendin erbij…
    Ik vind het lastig er iets zinnigs over te zeggen. Praat met je vriendin, hoe serieus neemt zij jouw ongemakkelijke gevoel? Dat is denk ik in deze zaak het allerbelangrijkste

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.