fbpx

Ik was aan het lago Orta

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Man lief en ik hebben 5 dagen gecampeerd aan het Lago Orta ( foto’s volgen)
    en relatief klein meer in Italie, ter hoogte van het Como meer en Lago Majore.
    Heel blauw en ingeklemd tussen de bergen: het heeft een geweldig klimaat, bloemen bloeien er volop. Op dit momet de jasmijn, zodat je soms het gevoel hebt dat je in een parfumerie loopt.
    We zaten op een camping in de bergen en keken uit op dat meer: een uitzicht waar ik zeer zen van werd.

De kleine dorpjes in de omgeveing zijn leuk: er zijn geen grote kunsthistorische schatten te bewonderen in deze omgeveing. En voor een keer is dat ook wel eens lekker rustig.

PukPuk
    Bijdrager

KLinkt allemaal heerlijk!!

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

ja @Puk dat gedeelte aan de die meren noemen ze ook wel de Italiaanse Riviera: veel bloemen, palmbomen, mooi weer. Ik zal er een dezer dagen wel wat foto’s van plaatsen

IreneIrene
    Moderator

Klinkt goed. Ik ken wel mensen die regelmatig naar het Comomeer gaan en zelf ben ik weleens aan het Lago Magiore geweest, maar dit meer kende ik nog niet.

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Het is ook een relatief klein meer en voor gezinnen met kinderen minder leuk : er zijn niet veel kleine strandjes

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

maar het heeft wel schattige dorpjes; Instagramm waardig , riep ik. Ik zal eens wat foto’s plaatsen

PukPuk
    Bijdrager

Ja ik kijk er naar uit!

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

ga ik van het wek-end even doen!

IreneIrene
    Moderator

Ik ben benieuwd.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.