7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Profielfoto van: trip bondertrip bonder
    Deelnemer

Ik ben CU (ook wel see you), en net geregistreerd op dit forum. En uhh, wat moet ik nog meer vertellen over mezelf? Ik heb een vriend, woon samen, huisdieren en wat hobby’s. Ben net over de 30. Als je meer wil weten mag je het altijd vragen. Behalve m’n pincode! Die geef ik niet. :grotegrijns2:

Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

Welkom op het forum.

Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

Welkom hier! en wat jammer nou , ik wilde net naar je pincode vragen. gelukkig ben ik een nieuwgsgierig mens en hou ik van dieren.
    Dus : vertel eens: wat voor een huisdieren heb je?

Dit is best een groot forum, als je vragen hebt, of je kan iets niet vinden, aarzel niet om even om hulp te vragen.

Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

Welkom op het forum CU.

Mijn pincode mga je gerust weten hoor: ****

Profielfoto van: CheeseUnionCheeseUnion
    Deelnemer

Welkom hier! en wat jammer nou , ik wilde net naar je pincode vragen. gelukkig ben ik een nieuwgsgierig mens en hou ik van dieren.
    Dus : vertel eens: wat voor een huisdieren heb je?

Dit is best een groot forum, als je vragen hebt, of je kan iets niet vinden, aarzel niet om even om hulp te vragen.

Ik heb een kat en ik had nog 2 cavia’s, alleen die zijn door omstandigheden weer terug in de opvang. En God wat mis ik ze, maar het is niet anders. Verder hebben we nog onze wc-spin en wat miertjes rondlopen.

Profielfoto van: Female1Female1
    Deelnemer

Welkom hier

Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

Ik heb een kat en ik had nog 2 cavia’s, alleen die zijn door omstandigheden weer terug in de opvang. En God wat mis ik ze, maar het is niet anders. Verder hebben we nog onze wc-spin en wat miertjes rondlopen.

zzonlief heeft tijden lang een vogelspin gehouden. Nou hoop ik dat het geen familie-lid van deze brachypelma vagrans was…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.