8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

Hallo allemaal, ik heb mij aangemeld als nieuw lid op dit forum. Omdat ik een plekje zocht waar ik in alle anonimiteit mezelf kan zijn en kan delen wat ik voel denk en noem maar op. Maite-Star is daarom ook niet mijn echt naam, maar een fictieve. Misschien dat ik in de toekomst wel meer ga vertellen over wie ik echt ben, maar voor nu geef ik toch even de voorkeur aan een veilige plek zonder teveel over mij te vertellen. Wat ik wel kan vertellen is dat ik in Limburg woon en getrouwd ben met een vrouw. Ik werk bij de post en heb als hobby’s muziek (vooral zingen en luisteren maar soms ook schrijven), schrijven (gedichten en heel soms verhalen) en hardlopen. Mochten jullie meer willen weten, dan voel je vrij om te vragen.

Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

Hallo Maite Star,

Gelukkig is de toegang geregeld! Het fijne van een forum is, dat je naam en achtergrond er niet toe doen. Ik zou zo zeggen: post gezellig mee, dan leren we elkaar snel kennen.!

Dank je wel Felice :D

Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

Welkom op VP Maite, klets gezellig mee, dan merk je al snel of je meer van jezelf kwijt wil of niet.

Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

Welkom op VP veel lees en schrijf ( niet te lange teksten :calimero1:) plezier…………..

Dank je wel puk en ik zal mijn best doen…

Profielfoto van: Female1Female1
    Deelnemer

Welkom op VP! :vrolijk:

Profielfoto van: MarithMarith
    Deelnemer

Ook een welkom namens mij, hoop dat je het fijn gaat vinden bij ons :bloem:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.