fbpx

Hallo allemaal

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Inactief

Zojuist dit forum gevonden. Ik was op zoek naar een gezellig (wijze :dronken:) vrouwenforum, zonder veel gedoe en gecompliceerdheid en met vrolijkheid en luchtigheid. En ik denk dat hier gevonden te hebben. Moet nog wel goed uitzoeken hoe alles werkt.

Groetjes en een fijne dag allemaal.

PoehPoeh
    Bijdrager

Hey, mijn avatar is niet zichtbaar…

maar nu wel, hehe, gelukt :grote_grijns:

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Hey, mijn avatar is niet zichtbaar…

maar nu wel, hehe, gelukt :grote_grijns:

goed zo! wat ging er mis

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Welkom, dit is zeker een gezellig en vrolijk forum! Het is wel groot, aarzel nooit om om hulp te vragen, er is altijd wel iemand die je even kan helpen

MarithMarith
    Bijdrager

Hoi Droppy :bloem:

PukPuk
    Bijdrager

Hallo en welkom op dit forum, veel lees en schrijf plezier.

IreneIrene
    Moderator

Welkom Droppy, gezellige meekletsers kunnen we altijd gebruiken.

Female1Female1
    Bijdrager

Hoi Droppy :)

PoehPoeh
    Bijdrager

goed zo! wat ging er mis

Ik had wel “wijzig avatar” gedaan, maar er staat ook nog een optie “wijzig profielafbeelding”. Kennelijk moet je twee keer je avatar instellen? Of zeg ik nu iets heel doms :huhh?:

Het is allemaal nieuw voor mij, zo’n forum als dit, het is heel anders, wel leuk en met zo te zien veel meer mogelijkheden dan een simpel phpbb boardje, dus misschien zeg ik iets heel blonds hoor.:domblondje:

PoehPoeh
    Bijdrager

Hey, wat gezellig, allemaal welkomsantwoordjes. Wat lief. Felice, Marith, Irene, Puk, Female1, dankjulliewel. :lievie::liefdes-smile2:

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Ik had wel “wijzig avatar” gedaan, maar er staat ook nog een optie “wijzig profielafbeelding”. Kennelijk moet je twee keer je avatar instellen? Of zeg ik nu iets heel doms :huhh?:

Het is allemaal nieuw voor mij, zo’n forum als dit, het is heel anders, wel leuk en met zo te zien veel meer mogelijkheden dan een simpel phpbb boardje, dus misschien zeg ik iets heel blonds hoor.:domblondje:

hoezo blond? ik heb er zelf ook heel lang over gedaan voor ik het forum van binnen en van buiten kende.
    je avatar is het plaatje naast je posts, je profiel afbeelding is de afbeelding die je op je profiel zet, Rechts boven in de balk kan je op ‘ mijn profiel” klikken. Heb je daar al eens rondgekeken?

PoehPoeh
    Bijdrager

hoezo blond? ik heb er zelf ook heel lang over gedaan voor ik het forum van binnen en van buiten kende.
    je avatar is het plaatje naast je posts, je profiel afbeelding is de afbeelding die je op je profiel zet, Rechts boven in de balk kan je op ‘ mijn profiel” klikken. Heb je daar al eens rondgekeken?

Dankjewel voor je begrip en hulp. Ja, daar had ik al gekeken. Ik had mijn avatar al ingesteld, maar die verscheen niet bij mijn berichten. Pas toen ik de profielafbeelding hetzelfde instelde als de avatar, verscheen de avatar. Maar je kunt je profielafbeelding dus anders maken dan je avatar, als ik het goed begrijp. Dat zal ik strakjes (want ik mag zo weg voor een boodschap en daarna naar mijn mandalgroepje, ook een gezellige vrouwenclub) eens uitproberen. Een fotootje is ook wel grappig misschien.

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Dank je wel voor deze info!! dat is niet helemaal zo als het zou moeten! ik ga daar van de week even naar kijken!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.