fbpx

geld speelt geen rol??

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Geld kan in een relatie een behoorlijke splijtzwam worden. De een gaat graag uit eten, de ander vindt dat zonde van de centen. De een woont liever klein en betaalbaar, de ander zegt : kom op, de bank leent ons niet voor niks zoveel..

In onze relatie is het gelukkig makkelijk: wij zijn beiden zunig. Zeer zunig. We geven dan ook weinig voor onszelf uit.
    En dat is dus het enige waarover manlief en ik het oneens zijn. Ik vind het namelijk prima dat hij die klopboormachine koopt die hij eigenlijk veel te duur vindt voor zichzelf. En hij snapt niet waarom ik die nieuwe broodbakmachine niet aanschaf….

hoe zit dat bij jullie?

IreneIrene
    Moderator

Erg herkenbaar.

PukPuk
    Bijdrager

We zijn beiden zuinig en doen graag aan hergebruik, 2e kans etc…maar als we iets aanschaffen gaan we ook graag voor duurzaam en het mag iets duurder zijn, dat wil niet zeggen dat het beter is….

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

bij dat soort aanschaffen vallen wij toch met regelmaat terug op de consumentenbond…

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

ik merk in onze relatie dat ik veel aandacht besteed aan duurzame producten en aan verpakkingen enzo. terwijl manlief veel meer geiinteresseerd is in energieverbruik en energie sparen in en om het huis, nou ja op beiden moet gelet worden…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.