6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Het zal de oplettende leden ( en wie is dat niet hier ) op gevallen zijn, dag gastBM steeds iets anders zegt..
    Ik zal dat even toelichten. Op facebook zit ik in een grote groep Bloggers Magazine. Daar is het al een tijdje een leuke gewoonte dat je je kan inschrijven om je blog onder de aandacht te brengen. Na 10 aanmledingen sluit de “poel” en ga je allemaal elkaars blog lezen en erop reageren.
    Nu is dat bij moderne bloggers erg makkelijk: je kan directe reageren en voert dan naam, website en email in ( email is alleen voor de eigenaar van het blog)
    Dat kan bij ons niet, dan moet je eerst lid worden, wachten op een email…hoop gedoe..
    Daarom heb ik een gastBM aangemaakt waar bloggers gebruik van kunnen maken als ze snel willen reageren.

Ik vind het een fijne manier om VP wat meer onder de aandacht te brengen. en ik kom ook weer heel leuke blogs tegen.

Irene
    Moderator

Ik had inderdaad al iets opgemerkt.

Marith
    Bijdrager

Mag ik eerlijk zijn, ik vind het bloed irritant ….. sorry wordt er onrustig van .

Felice
    Sleutelbeheerder

Mag ik eerlijk zijn, ik vind het bloed irritant ….. sorry wordt er onrustig van .

kan ik iets doen om dat makkelijker te maken?

Marith
    Bijdrager

Denk het niet Felice, heb er over nagedacht maar het is mijn probleem.

Ik heb voor mezelf al een oplossing gevonden ….besloten de artikelen niet meer te lezen.

Felice
    Sleutelbeheerder

Denk het niet Felice, heb er over nagedacht maar het is mijn probleem.

Ik heb voor mezelf al een oplossing gevonden ….besloten de artikelen niet meer te lezen.

ze zijn er hooguit 2 x per week, en altijd pas nadat de artikelen zijn gepubliceerd…
    zal ik je pb-en wanneer ik ze heb uitgenodigd?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.