fbpx

Een unieke voetmassage! 11x blotevoetenpaden in Nederland en België

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Op blote voeten het warme zand tussen je tenen voelen en af en toe een stukje de zee in voor verkoeling. Wandelen op het strand is heerlijk en rustgevend. Maar wist je dat je dit bevrijdende gevoel ook elders kunt ervaren? Verspreid door Nederland en België zijn namelijk blotevoetenpaden aangelegd. Dit zijn speciaal aangelegde paden die je leiden door bossen, grasvelden, modderpoelen en beekjes en waar je zonder zorgen met blote voeten over heen kunt lopen.
    http://www.paradijsvogelsmagazine.nl/een-unieke-voetmassage-11x-blotevoetenpaden-in-nederland-en-belgie-paradijsvogels-magazine/
    bron Paradijsvogels

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Ik ben een uitgesproken blote voeten loper. Maar dit heb ik dus nog nooit gedaan. lijkt me geweldig..Gaat op de to-do lijst

IreneIrene
    Moderator

Ik ben niet zo’n blote voeten type.

Female1Female1
    Bijdrager

Kan lekker zijn. Maar aangezien in mijn rechtervoet haast geen gevoel meer zit ben ik veels te bang dat ik in wat scherps gaat staan.

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

dat kan ik me voorstellen @Female1 pijn is tenslotte een waarschuwing. Maar als je na de wandeling je voetzolen goed controleert, dan zou het toch moeten kunnen?

Op blote voeten lopen @Irene, dat doe je niet zomaar! Dat begint al vanaf de kleutertijd…ik ben het helemaal gewend, ik geef zelfs de pedicure instructies, dat ze er niet teveel eelt mag afhalen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.