9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

Sommige leden vinden het niet fijn dat ze steeds naar de hoofdpagina gestuurd worden.
    Marith had een slimme oplossing door de link van het forum in haar favorieten te zetten.
    helaas, was VP slimmer ( of eigenwijzer of vervelender)
    toch zette het mij aan het denken.
    met behulp van Irene ( dank) heb ik even geëxperimenteerd en ik heb de volgende tip:
    neem een topic waar dagelijks gepost wordt ( ik heb de shout genomen ) en zeg dat je daar een melding van wil in je email.
    Je krijgt de melding , klikt erop en hoppa, je zit op het forum!

Pas op: bij zowel Irene als bij mij, komt de VP-mail in de spam.
    Dat kan je op de volgende manier aanpakken:

Als een e-mail ten onrechte is gemarkeerd als spam, volg je de onderstaande stappen om deze uit de map Spam te verwijderen.

Open de Gmail-app Gmail.
    Tik in de linkerbovenhoek op Menu Menu en vervolgens Spam.
    Tik naast het bericht dat geen spam is op de profielafbeelding van de afzender.
    Tik op Meer Meer en vervolgens Geen spam.
    Ga als volgt te werk om te voorkomen dat een bericht voortaan in de map Spam wordt geplaatst:

Voeg de afzender toe aan je contacten
    Filter deze berichten

Marith
    Bijdrager

Werkt helaas ook niet … je komt wel op het forum maar als je dan inlogt komt je weer op homepage waarop je weer moet verder klikken om op forum te komen.

Felice
    Sleutelbeheerder

Dus als ik het goed begrijp, kom je terug op de voorpagina, zodra je veranderen wil van topic?
    Als dat zo is, dan heb je ons geweldig geholpen want dat zou betekenen dat het probleem ergens in de inlog zit.
    Ik ga morgen kijken of ik daar zelf uit kan, anders vraag ik Rstyle

Female1
    Bijdrager

Zodra je ingelogd ben Felice. De eerste keer.

Felice
    Sleutelbeheerder

dank@Female1
    heb je dat ook als je via een link binnen komt? Als je bij een topic ( neem bv de Shout ) aangeeft dat je een email melding wil als er gepost is, krijg je de link in je postvak. Dan ben je direct in het forum. Maar ik begrijp nu van Marith dat je, als je daarna inlogt, jetoch naar Home wordt terug gestuurd…

Ik ben even benieuwd hoe het hier mee staat. Het nieuwe forum werkt fijn, maar dit puntje vind ik niet prettig….

Felice
    Sleutelbeheerder

ik vind het ook lastig hoor, maar ik kan het zelf niet vinden, ik moet er even voor naar Rstyle, Wat op zich prima is, maar dan spaar ik liever wat meer klusjes op…

Female1
    Bijdrager

We wachten het wel af Felice ;-)

Felice
    Sleutelbeheerder

dank!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.