fbpx

Deze spullen vergeten we het vaakst op onze vakantiebestemming

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Inactief

Volgens de Libelle laten we de volgende drie zaken het meest achter als we van vakantie weer huiswaarts keren.

Zwemspullen
    Dus : bikini, handdoek, snorkel, de hele mikmak.
    Tja, hangt nog te drogen he…

Oplader
    Ja logisch, die zit in de stekker naast je bed…

Eten en drinken
    Vergeten ? of lekker makkelijk in de koelkast laten staan, dan ben je ervan?

PukPuk
    Bijdrager

Ik heb eens een bikini ergens laten liggen en een muggenstekker laten hangen.:uuhhh:

IreneIrene
    Moderator

Zover ik me kan herinneren zijn we bij terugkeer naar huis nooit iets vergeten, maar op de heenweg missen we altijd wel wat.

Hannie ...Hannie …
    Bijdrager

Ik zocht laatst naar een heel klein lila zaklampje (led, echt mini mini) en kon het niet vinden op de plek waar het normaliter opgeborgen is. Dacht dus dat ik het op het laatste vakantieadres had achtergelaten. Maar ben nu mijn spullen voor september vakantie aan het inpakken en zocht me rot in allerlei lades, tassen etc. en vond hem in een andere tas (die nooit meegaat). Ik helemaal blij (gebruik het voor fotografie). Dus achteraf gezien is alles wat we hebben meegenomen ook weer mee teruggekomen.

IreneIrene
    Moderator

Dit jaar hebben we roze toiletpapier achtergelaten (sorry Puk, was echt geen plek meer in de auto)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.