Cronut: goddelijk broodje of vette meelbal?

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Felice Felice 1 maand, 3 weken geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

De introductie van de cronut bij de broodjesafdeling van de Lidl zorgt voor heftige reacties op sociale media. De supermarktketen verkocht voor het eerst deze kruising tussen een donut en een croissant.

bron AD

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik ga het niet eens proberen…ik hou van een goede croissant. Daar hoef je niks meer aan toe te voegen…

Marit Manche
    Marit Manche
    Bijdrager

Ik houd het ook bij een Croissant of een Kiplerl, lijkt op een hoorntje met of zonder suiker.

Kifli of Kipferl
    Kipferl (Hongaars: kifli) is een broodje van opgerold brooddeeg, waar een croissant met dezelfde vorm van bladerdeeg is gemaakt. Het broodje wordt gemaakt van een driehoekige plak brooddeeg dat opgerold wordt. :good:

Irene
    Irene
    Moderator

Ik heb ze niet gezien, maar ook niet echt geïnteresseerd.

Kürtőskalács (Hongaarse schoorsteenkoek) of Churros (Spaans) vind ik dan wel weer lekker.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

@Marit, die Kifli, dat lijkt me ook wel heel lekker, ik onthou het voorals ik een keertje in Oostenrijk ben

@irene, voor churros, hoef je mij niet wakker te maken.. Maar die Hongaarse koek, die zou ik ook wel eens wilen proberen

Irene
    Irene
    Moderator

Je hebt de Churros van mijn zoon vast nog nooit geproefd.

Puk
    Puk
    Bijdrager

ik eet alles :bye:

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

Je hebt de Churros van mijn zoon vast nog nooit geproefd.

nee, inderdaad: hoe weet je dat B-)

ik eet alles :bye:

ik bijna alles!! :scratch:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.