Coopermarietje

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Felice Felice 1 maand, 3 weken geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

Een paar dagen geleden heeft zich ene Coopermarietje op de site aangemeld. Via je inbox op het forum stuurt ze opdringerige mails. Voor zover ik het kan bekijken om je te aboneren op haar nieuwsbrieven.

De mailtjes in je inbox op VP laat je waarschijnlijk doorsturen naar je mailadres en zo lijkt het of ze je direct mailt.

Ik heb haar account verwijderd, maar mevrouw kwam vrolijk nog een keer. Dus heb ik haar opnieuw verwijderd. Komt ze nog maals langs vraag ik RStyle haar IP adres te blokkeren.

Ik heb haar op VP niet meer gezien, ze is nog naar BabyenKind verhuisd, maar daar is ze precies 40 minuten lid geweest.

Female1
    Female1
    Bijdrager

Kan je niet het domein waar ze vanaf stuurt blokkeren?

Marith
    Marith
    Bijdrager

Ik krijg het ook niet voor elkaar om dat doorsturen naar mijn email uit te zetten op dit forum. :scratch:
    Ik krijg zo ie zo het niet willen ontvangen van pb’s niet uitgezet.

Marit Manche
    Marit Manche
    Bijdrager

Coopermarietje, als je het over de duvel hebt! Ze heeft het gisteravond weer geprobeerd 3 Emails aan mijn adres, maar ze is niet meer actief heb ik gezien toen ik erop klikte!
    Rare is dat de Emails lichtgeel van kleur zijn.
    Ik heb ze gelijk verwijderd !
    Groetjes Marit

Irene
    Irene
    Moderator

Ik had er ook 1

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik kreeg er vandaag ook 2 PM’s van coopermarietje, dus jullie snappen: ik schrok me rot: ik dacht, heeft ze zich nu alweer aangemeld. Toen keek ik naar de datum..hij was van gisteren. Kennelijk makeert er ook iets aan het PM systeem…
    EN ja die rare mails zijn bij mij ook geel. ( ze zal wel denken dat het mooi is )

@female1 we kunnen haar op IP blokken en desnoods op verschilledende IP adressen. We kunnen ook nog een aantal IP-adressen bannen die grenzen aan het hare.
    We raken haar echt wel kwijt, maar ik geloof niet dat we iets geks hoeven doen: ze is al anderhalve dag weg

Marith
    Marith
    Bijdrager

Opgeruimd staat netjes toch? :yes:

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

:yes:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.