fbpx

Bekend Nederland kraakt massaal optreden Madonna af

Tags: 

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Irene Irene 1 maand geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Naar het optreden van superster Madonna op het Eurovisie Songfestival werd reikhalzend uitgekeken, maar dat had afgaand op de performance van de Queen of Pop niet gehoeven. Madonna schokte het aanwezige publiek en de kijkers thuis met haar valse stemgeluid.

bron AD

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik vond het ook helemaal niks, ze zong gewoon vals en het was een heleboel gestunt, met dansers en danseresssen, vidoe beelden en rook…En ik vroeg me aldoor af: wat wil ze me nu vertellen???

Opvallend vond ik dat het optreden, direct en ter plekke al werd afgekraakt…..op het songfestival zelf…

Irene
    Irene
    Moderator

Madonna is nooit een geweldige zangeres geweest ze heeft het altijd meer van de show moeten hebben.

Puk
    Puk
    Bijdrager

Ik schrok gisteren van de reactie van Jan Smit over Madonna. Ik bedoel zoiets zeg je niet als je niet weet wat er precies speelt, hij had het alleen maar over het geld. Madonna was duidelijk niet in vorm en moest het weer hebben van haar show.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik ben het met je eens: je mag best zeggen dat iets je tegen viel, maar hou het wel respectvol, zeker tegenover iemand die langer in het vak zit dan jij en daar- laten we eerlijk zijn – veel meer in bereikt heeft dan jij

Irene
    Irene
    Moderator

Ik vind dat je best kritiek (ook scherpe kritiek) mag hebben op hoge bomen die veel wind vangen, maar als je alleen botte kritiek uit zonder die te verpakken in een smeuïg verhaal, dan loop je het risico dat het meer over jou zegt dan over degene waarop je de kritiek op uitoefent.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

juist, dan keert het zich op een dag tegen je. Ik vond het wel boeiend om te zien dat partijen die erg aan andere prtijen bashen hadden gedaan, slecht scoorden bij de|Europese verkiezingen

Irene
    Irene
    Moderator

Ja dat vond ik ook wel mooi.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.