5x de mooiste momenten tussen beste vriendinnen

Dit onderwerp bevat 8 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Irene Irene 1 maand, 3 weken geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik las dit artikel over vriendschap in Glamour, het is vertaalt uit Hello Giggles, een heel leuk, amerikaans vrouwenblad. Maar deze voorbeelden vind ik persoonlijk toch een vorm van “plat” zal ik maar zeggen. Of misschien is plat het goede woord niet…maar allemaal toch wat opgeblazen.. Met al mijn vriendinnen heb ik tal van mooie momenten, bijzondere avonturen en dat soort dingen. Maar er is nergens een moment dat ik denk: dat bewijst mijn vriendschap met haar.. Het belangrijkste is toch wel het diepe vertrouwen, dat ik gewoon voel.

Irene
    Irene
    Moderator

Het allerbelangrijkst is dat je alles gewoon kwijt kunt en dat je weet dat je hoe stom je ook was niet wordt veroordeeld.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

en laten we niet vergeten: lachen tot je buikpijn hebt…

Irene
    Irene
    Moderator

Ja om niks, dat is ook heel belangrijk.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

en wat denken we van altijd kunnen bellen? dat je weet: het maakt haar niet uit waar ze is en waarom, als we elkaar nodig hebben dan maken we gewoon tijd?

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

of soms gewoon ergens op een bankje zitten en samen een stiekem sigaretje roken…

Irene
    Irene
    Moderator

Goede vriendinnen hebben niet veel meer nodig dan elkaars gezelschap.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

Dat is een mooie irene, die kan zo op een tegel!!

Irene
    Irene
    Moderator

Kan geregeld worden (eerst muur zoeken)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.