Buiten zitten in de herfst en de winter.

buiten in de herfst

We willen nog geen afscheid nemen van de zomer! Nu hebben we enorm veel geluk: het is een stralende herfst, de zon schijnt nog vol op, terwijl de bladeren prachtig beginnen te kleuren. Misschien is het buiten nu nog wel mooier dan in de zomer. De echte herfst-liefhebber zal het me beamen.

Maar toch, hoeveel er buiten nog te genieten valt: echt buiten zitten begint toch wat frisjes te worden. Tijd om buiten een beetje meer naar binnen te halen! Je denkt: hoe bedoelt ze? moet ik de planten in de keuken zetten?

Zeer zeker niet! Denk eens na  over een verkapping.
Met een overkapping op je terras, of een glazen schuifpui, of ( laten we eens gek doen ) met allebei, kan je nog heel lang lekker buiten genieten, na een dag werken of in het weekend, zonder dat de kou je naar binnen jaagt. En als je helemaal niet meer naar binnen wil, dan schaf je heerlijk buiten verlichting aan en een terrasverwarmer. Dan hou je het heel lang uit!

Buiten in de herfst

Tuinmaximaal biedt een ruime keus uit terrasoverkappingen, schuifpuien en carports. Voor elke portemonnee, voor ieders smaak. Ze worden gratis ( met uitzondering van de Wadden-eilanden ) bezorgd in Nederland en België. Je betaalt pas als alles klaar is. Dat vind ik persoonlijk een heel prettige regeling. En ze zijn snel, omdat ze alles uit voorraad kunnen leveren, ook een groot voordeel: want als ik iets vandaag bedenk, dan had het gisteren al klaar moeten zijn..
Je kan er ook voor kiezen de overkapping zelf te monteren daarvoor staat op de site een uitgebreide instructie-video. Persoonlijk laat ik het liever doen…beter voor mijn relatie!

Lees ook: hoe krijg je meer zelfvertrouwen

like Like
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

:bye:  :good:  :negative:   :scratch:  :wacko:   :yahoo:  B-)  :heart:  :rose:    :-)  :whistle:  :yes:  :cry:  :mail:    :-(      :unsure:   ;-)