Fashion Zomertrends 2016

fashion

Fashion Zomertrends 2016

“Toeval bestaat niet”, roep ik altijd. Manlief glimlacht dan wijs en zegt dat toeval wel degelijk bestaat en dat ik doe aan zingeving. Daar heeft hij vast helemaal gelijk in. Ik hou ervan dat dingen zin hebben. “Zomaar, doelloos, omdat het zo is…” daar heb ik het nu eenmaal niet op. Ik wil weten “Hoe, wat, wie, waar en waarom! En als het even kan: hoeveel kost het?”

Daarom vond ik het zo leuk dat ik daarnet de Fashionzomertrends ontdekte. Dat is een leuk magazine, daar kunnen we ons voordeel mee doen. Allemaal trends op een rijtje.
Wat ben ik nu bijvoorbeeld tegengekomen op dat Fashion Lab: ik zag bijvoorbeeld de blote schouder, waar wij het op het forum al over hebben gehad (zijn wij goed hé), maar ook leuke video’s met van die handige tips die ik dan altijd op het moment suprême weer vergeten ben, maar dat weet ik niet op het moment dat ik er naar kijk.

Fashion Lab

Uiteindelijk weer een goede reden om met regelmaat eens te neuzen op dat Fashion lab.

Ik geef jullie al even snel wat leuke trends: de zeemeerminnen lipstick, (erg veel glimmende kleurtjes, volgens mij wordt het hem niet…) de revival of de nineties (tja willen we dat echt wel) en… voor de liefhebsters onder ons een Vintage afdeling.

Wat verder niet onaardig is en zeker vermeld moet worden is dat je aantrekkelijke kortingscodes vindt op Fashionlab. Ik ben geen uitzondering, dat weet ik zeker: we houden allemaal van een koopje!

Kortom dames, neem er eens een kijkje, zo worden we Fashion-trends expert!

lees ook : modieus de zomer in

like Like
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

:bye:  :good:  :negative:   :scratch:  :wacko:   :yahoo:  B-)  :heart:  :rose:    :-)  :whistle:  :yes:  :cry:  :mail:    :-(      :unsure:   ;-)