Inspiratie voor binnen en buiten zonwering

rolgordijn

Inspiratie voor binnen en buiten zonwering
Als het zulk weer is als nu, dan vraag ik me telkens af, wat mij er toch van weerhoudt om op de slaapkamers boven zonwering aan te brengen.

Vooral aan de zuidkant van het huis, is het gewoon heel erg warm! En ik weet dat dat niet nodig is. In de vele warme landen waar ik vakantie heb gehouden , doen ze gewoon de rolluiken dicht als de zon op de ramen staat. Het resultaat: een heerlijk koele kamer! En dat zonder airco, die staat te blazen en die energie eet!
Rolluiken, ze hebben wat, vind ik. Iets lekker buitenlands…en ook wel iets veiligs. Een rolluik duw je niet zomaar omhoog.

Als je niet van rolgordijnen houdt

Nu zijn er ook mensen die rolluiken echt te donker vinden en vinden dat ze teveel licht buitensluiten. Of – en dat is zeer zeker een argument, dat bij jouw huis, rolluiken gewoon niet passen. In dit geval kan je misschien voor knikarm schermen kiezen, staan altijd vrolijk. En als je vindt dat je huis er echt niet leuk uitziet met rolluiken of zonneschermen dan ga kies je de zipscreens. Helder, strak en ze doen wat ze moeten doen: zonlicht weren.

Natuurlijk wil je voor je tot aanschaf over gaat , eerst je zonwering in het echt zien.
Voor kun je hier kijken .
De zonweringen van Heko-Becewe zijn mooi en – niet onbelangrijk- heel prettig geprijsd. Vraag er eens een offerte aan, zou ik zeggen, als je net als ik, steeds maar weer van plan bent, zonwering aan te schaffen.

lees ook : Koffie!!

 

like Like
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

:bye:  :good:  :negative:   :scratch:  :wacko:   :yahoo:  B-)  :heart:  :rose:    :-)  :whistle:  :yes:  :cry:  :mail:    :-(      :unsure:   ;-)